Friday, February 11, 2011

HiDuP 2 Alam~ Semalam, Hari Ini & Esok ----<-<@

Tadaa..haha..bjumpe kite lg..hehe..aku mgambil mase yg agak lame jgk untuk m'update blog aku nie..almaklum hidup dlm 2 alam (worker & student) nie menyebabkan mase aku agak terbatas untuk aku terus tinggal kn coretan wat sahabat2 ku sekalian. But i wanna to try my best to update my page yah!! :) Cite pasal 2 alam nie aku nk cite lh ckit perihal idup aku yg sememang boring klu korang sume bace..haha..siang aku bergelar pekerja dan bile bulan mule kuar bermaharaja lela aku kn bergelar student. Aikk! cam ner plak tue? hehe..ok2 akan ku share ngan kowang sume..aku merupakan pelajar luar kampus bagi jurusan undang-undang di Uitm shah Alam..so, selepas waktu bekerja aku akan menghabiskan mase aku di rumah ilmu (UiTm Shah Alam) itu..nie cerita budak yg x abis sekolah lh nie..haha..tue lh mase mude2 dolu xnk blajar..hurm..aku membuat keputusan untuk myambung pengajian aku d peringkat ijazah selepas aku dapati idup aku nie kosong..hanya keja blk tido..keja blk tido..klu x tido aku jadi sahabat karib sang TV pai ke tengah mlm..

So, aku berfikir dan mencari pelbagai jalan supaya mlm hari ku terisi ngan something yg berfaedah tuk aku..mgkin jgk yg blh membawa kebaikan juga "1001" perubahan dalam idup aku..perubahan yg bek2 saje eh..amin, mudahan-mudahan..pk punye pk..telek punye telek..doa punye doa..alhamdulillah aku beroleh petunjuk hasil dari pertanyaan sahabat bek hati aku membuat kn aku bertanye kpd diri aku "knp tidak aku meyambung pengajian aku???" "Bkn kah byk faedah yg bakal aku peroleh sekirenye aku berjaya menamatkan pengajian aku nnti", desis hati aku..

No comments:

Post a Comment